معرفی شرکت ساعت مچی لوکس پیاژه - انواع ساعت مچی دخترانه با قیمت مناسب 2021
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شرکت ساعت مچی لوکس پیاژه

سایت معرفی اجمالی شرکت سات مچی تی دبلیو استیل  TW Steel

معرفی شرکت سات مچی تی دبلیو استیل  TW Steel

 

تی دبلیو استیل (TW Steel) یک شرکت هلندی تولید ساعت است که به دلیل تولید ساعتهایی با سایزهای نسبتاً بزرگتر از سایز معمول و کرونوگراف? شناخته شده است.


 

این شرکت در سال 2005 میلادی توسط یک پدر و پسر ? یوردی و تون سبولنز درهلند تاسیس گشته است.

 

معرفی شرکس ساعت مچی لوکس پیاژه 

 

معرفی شرکس ساعت مچی لوکس پیاژه

 

 

پیاژه، (به فرانسوی: Piaget) شرکت تولید کالای لوکس سوئیسی است، که متخصص ساعت‌سازی و جواهرسازی می‌باشد. شرکت پیاژه در سال 1874 توسط ژرژ پیاژه، در روستای «لا کت او فه» سوئیس تأسیس شد و از سال 1988 نیز متعلق به گروه سوئیسی ریشمون (ولی با مدیریت مستقل) می‌باشد.

 

 

 

در سال 1874 ژرژ ادوار پیاژه نخستین کارگاه خود را در مزرعه خانوادگی، در روستای کوچک «لا کت او فه» واقع در منطقه ژورای سوئیس بنا نهاد.[1] دیری نپائید که سفارشات مارک‌های معروف، جهت خرید ساعت‌های جیبی و مکانیزم‌های بسیار دقیق ساخت پیاژه، سبب فراتر رفتن آوازه شهرت آن از مرزهای منطقه نوشاتل شد.

در سال 1911 تیموتی پیاژه، پسر ژرژ پیاژه، امور شرکت خانوادگی را به دست گرفت و از همین زمان، کارخانه به ساخت ساعت‌های مچی اختصاص یافت.[2]

ثبت نشان

 در سال 1943 به همت ژرار و ولانتن پیاژه، نوه‌های بنیانگذار شرکت، مارک پیاژه به ثبت رسید. پس از این واقعه کارخانه موجود در لا کت او فه به تولید محصولات خود پرداخته و در سطح بین‌المللی گسترش چشمگیری را آغاز نمود.

به سبب گسترش وسیع خود، این شرکت خانوادگی در سال 1945 کارخانه جدیدی را که بیشتر مختص نوآوری و ساخت ساعت‌های فوق‌العاده مسطح بود، در همان منطقه لا کت او فه افتتاح کرد.

مکانیزم جواهرسازی

در سال 1957 کارخانه لا کت او فه کالیبر 9پ را که نخستین مکانیزم مکانیکی با کوک دستی فوق‌العاده مسطح (به ضخامت 2 میلی‌متر) می‌باشد، به بازار عرضه کرد.

سپس به سال 1960 ساعت سازان پیاژه به گسترش کالیبر 12پ یعنی مسطح‌ترین مکانیزم خودکار دنیا به ضخامت 3/2 میلی‌متر (ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس) پرداختند.

به دنبال تنوع کلکسیون‌هایش، پیاژه علاوه بر ساعت‌های سکه‌ای، انگشتری، گل سینه‌ای و دکمه سردستی اولین سرویس جواهرات خود را نیز آفریده و به بازار ارائه نمود. در سال 1957 ساعت مردانه امپرادور به بازار عرضه و به مدل چشمگیر مارک پیاژه تبدیل شد.

گسترش شرکت، مسئولان آن را مجبور به افتتاح کارخانه دیگری در شهر ژنو نمود که به جواهرسازی اختصاص داده شده و در سال 1959 به عنوان نخستین بوتیک پیاژه شناخته شد.